مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

به گزارش سیمان خبر، علیرضا کیوانفر مدیر این پروژه گفت: این نوع سیمان که فناوری آن وارداتی است در مقابل سرما و گرما مقاومت زیادی دارد به طوری که تا دمای ۴۰ درجه سانتیگراد زیر صفر را بدون تغییر حالت تحمل می‌کند و نسبت به سیمان معمولی چندین برابر ماندگاری دارد.

کیوانفر افزود: تاکنون سه هزار و ۴۰۰ مترمربع از محوطه شهرک صنعتی توس مشهد با استفاده از سیمان استمپی مفروش شده و استقبال خوبی از آن به عمل می آید. 

وی قیمت تمام شده هر متر مربع از این نوع سیمان را که با نقش‌های مختلف قابل اجرا است بین ۱۲۵ هزار تا ۱۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

سیمان استمپی محصولی بر پایه سیمان پرتلند، مواد هیدرولیک با خواص چسبندگی، سنگدانه های سیلیس، رزرین های ترکیبی و رنگدانه های ارگانیک برای کفسازی بتنی منقش است.

به دلیل استفاده از مواد پلیمری خاص در این محصول سطوح نهایی دارای مقاومت سایشی بالایی بوده و در برابر عوامل جوی نیز مقاومت خوبی دارد. این نوع بتنها به دلیل تنوع در رنگ، طرح و بافت، یکپارچگی و پیوستگی، سرعت اجرای بالا، مقاومت در برابر فرسایش و قابل شستشو بودن بیشتر برای اجرا در گذرگاهها، پیاده روها و محوطه سازی فضاهای تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد. در بتن منقش، بافتها و طرحهای مختلف در رنگهای متنوع مطابق با خواست مشتری بر روی سطح نهایی بتن تازه اجرا می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *