مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

فروش دیوار پیرامونی بتنی پیش ساخته بدون ستون پایه

توضیحات

فروش دیوار پیرامونی بتنی پیش ساخته با به کار گیری بهترین تجهیزات ساخت و تولید در کارخانه و مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا. فروش دیوار حائل برای مصارف مختلف با قیمت های باور نکردنی. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. اجرای دیوارهای حائل بتنی پیش ساخته توسط تیم اجرایی ما.

حذف ستون

حذف فنداسیون ستون

مقاومت بهتر

نصب سریع تر

قیمت مناسب تر

 

فروش دیوار پیرامونی بتنی پیش ساخته:

سازه نگهبان یا همان دیوار حائل بتنی ، سازه و یا دیواری است که به عنوان تکیه گاه و برای پایداری سازه ، جلوگیری از ریزش ، و مهار خاک‌ های تپه‌ ها یا دیگر عوارض طبیعی در جوار جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد. دیوار حائل می‌تواند به صورت‌ های مختلف وزنی ، طره‌ای ، پشت‌ بند دار و غیره طراحی شود. دیوار های حائل پیش ساخته به طور کلی به دو صورت ترافیکی و غیرترافیکی تولید می شوند. دیوار های حائل پیش ساخته ترافیکی به صورت های مختلفی اعم از فقط پاشنه دار و یا با پاشنه تولید می شود. موارد مصرف دیوار پیش ساخته بتنی یا دیوار حائل بتنی پیش ساخته به شرح زیر می باشد :

استفاده از دیوار حائل بتنی در پروژه های مسکونی ، ویلایی، اداری ، تجاری ، محوطه سازی ، پل سازی و راه سازی. همچنین استفاده ویژه از این محصول در ساخت پل ها و خاک ریز ها. تمامی قطعات پیش ساخته بتنی تولید در کارخانه ها باید از لحاظ متفاوتی مورد آزمایش کیفیت قرار گرفته و پس از کسب امتیاز لازم روانه بازار شوند. لازم به ذکر است که دیوارهای حائل پیش ساخته تولید ما تمامی آزمایشات کنترل کیفیت اعم از : کنترل ظرفیت باربری پایه پایداری در برابر واژگونی حول پنجه دیوار کنترل پایداری در لغزش در امتداد پایه و مقاومت در برابر نشست ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. برای خرید و فروش دیوار پیرامونی بتنی پیش ساخته با قیمت ویژه با ما در تماس باشید.

شماره تماس : ۰۹۱۲۲۱۱۹۶۰۹ – مهندس چگینی

گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش دیوار پیرامونی بتنی پیش ساخته بدون ستون پایه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ