مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

موزاییک های واش بتن

توضیحات

موزاییک و موزاییک سازی در جهان قدمت بسیار زیادی دارد و به عنوان یک هنر شناخته میشود.در رم باستان موزاییک کاری بیشتر برای تزیین معبد ها و خانه های اشراف به کار می رفت و از موزاییک های کوچک در رنگ های مختلف استفاده می شد. اولین کارخانه موزاییک سازی در ایالت های جنوبی امریکا که خاک مرطوبی برای تولید موزاییک داشتند شکل گرفت.
امروزه با پیدایش علوم جدید تغییر بسیاری در دکوراسیون منازل صورت گرفته , قدیم در بعضی موارد زباله ها و مواد دور ریختنی را در کف می ریختند و با قدم زدن روی آن باعث بوجود اومدن یک لایه محکم می شدند.در سال های بعد آن با استفاده از کاه و گل سعی بر صاف کردن سطح زمین را داشتند و پس از آن از ماسه و شن استفاده می شد.
سال های اول استفاده از موزاییک اینگونه بود که موزاییک های کوچکی به اندازه ی بند انگشتان که از قطعات بریده شده کوه ها بود استفاده می شد و به اصطلاح به آن موزاییک ریگی نیز می گفتند که در اندازه های مختلف و رنگ های زیبا برای ساخت کاخ وخانه های اشراف مورد استفاده قرار می گرفت.

موزاییک های واش بتن شرکت نوین بتن پارس در سه سایز ۳۰×۶۰ , ۴۰×۴۰ , ۵۰×۵۰ به مشتریان عزیز عرضه می شود. موزاییک واش بتن با طرحی شیک جلوه بسیار زیبایی به مکان مورد نظر شما می دهد.

امروزه موزاییک در طرح ها و شکل های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. گروه تولیدی نوین بتن پارس یکی از تولید کننده های موزاییک , کفپوش و موارد بتنی است که درزمینه پخت و ساخت این محصولات تبحر بسیاری دارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موزاییک های واش بتن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ