مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

ماسه بادی برای فوم بتن در تهران و کرج

توضیحات

اگر قصد خرید و سفارش ماسه بادی برای فوم بتن در تهران و کرج را دارید، در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت فروش با ما همراه باشید. ماسه بادی، یکی از انواع ماسه های طبیعی است که به دلیل خواص و ویژگی های ذاتی کاربرد های بسیاری دارد. اگرچه از این نوع ماسه برای مصارف تولید بتن، استفاده نمی شود. اما در موارد دیگری همچون کف سازی، فوم بتن، بندکشی و غیره از این نوع ماسه برای تولید ملات مورد نیاز استفاده می کنند. ماسه بادی مورد نیاز برای فوم بتن، تا حداکثر ۵mm می تواند باشد. استفاده از ماسه های بهتر تا ۲mm با میزان عبور ۶۰۰ میکرون در غربالگری بین ۶۰ تا ۹۵%. است. اما فوم بتن چیست؟

فوم بتن چیست؟

فوم بتن ملاتی است که از آب، سیمان، فوم کفزا (ماده ای شیمیایی و یا بر پایه پروتئین حیوانی از شاخ یا سم حیوانات) و ماسه بادی یا ماسه نرم تشکیل می شود. چگالی فوم بتن بسیار پایین بوده و عایق صوتی و حرارتی مناسبی است. این ملات سریع و آسان اجرا می شود. همچنین از نظر قیمت تمام شده هم کمی ارزان تر از روش سنتی (بتن با پوکه) می باشد.

نام دیگر فوم بتن، بتن سبک است. لازم است اشاره شود که فوم بتن پوشش جدیدی می باشد که به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است. ماسه بادی یکی از مصالح و مواد اصلی برای ساخت و ترکیب اینـ ملات می باشد. فوم بتن مزایای ویژه ای دارد.

برای مثال: 

  • عدم حمل مواد اولیه به طبقات
  • عایق دار کردن تاسیسات موجود در کف ساختمان
  • مقاومت عالی در برابر یخ بندان و همچنین نفوذ آب
  • امکان پمپ کردن آن تا ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین
  • مقاومت فوق العاده بالا در برابر آتش سوزی عدم انتقال حرارت آتش
  • امکان ایجاد برش در سطح فوم بتن برای اجرا یا تعمیر کردن تاسیسات
  • و غیره.

فروش ماسه بادی برای فوم بتن در تهران و کرج

پیشتر نیز اشاره کردیم که یکی از مصالح اصلی برای اختلاط ملات فوم بتن، ماسه بادی می باشد. اگر قصد خرید و سفارش این نوع ماسه برای کاربری فوق را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت سفارش و فروش در تهران و کرج با ما در ایران بتن در تماس باشید. ایران بتن بزرگترین مرجع مشاوره و خرید و فروش بتن آماده و انواع افزودنی های بتن می باشد.

                                                                                   گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسه بادی برای فوم بتن در تهران و کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ