مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

قیمت مخلوط تونان در کرج و تهران برای راه سازی و زیر سازی

توضیحات

برای اطلاع از قیمت فوش مخلوط تونان در کرج و تهران در ادامه با ما همراه باشید. همانطور که می دانید به مجموع سنگ های آبرفتی به دست آمده از بستر رودخانه ها تونان گفته می شود. این سنگ های آبرفتی به طور مستقیم از رودخانه ها برداشت شده و در لایه های زیرین زیرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این مخلوط، مخلوط رودخانه ای نیز می باشد. اندازه این سنگ های آبرفتی از ۳ تا ۷۰ میلی متر می باشد که برای بستر سازی مناسب می باشد. اگر شما هم نیاز به خرید و تهیه مخلوط تونان یا رودخانه در کرج ، تهران و قزوین دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه در سرتاسر جهان و از جمله در ایران، انواع مصالح رودخانه ای شامل شن و ماسه، قلوه سنگ و مصالح ریزدانه در زندگی بشر و به ویژه در فعالیت های عمرانی و صنعتی، کاربرد های مختلفی پیدا کرده است و او روزانه هزاران تن از انواع این مصالح از بستر و کناره های رودخانه های مختلف کشور حفاری و برداشت می گردد. زمینه های استفاده متفاوتی را می توان برای مصالح رودخانه ای ذکر نمود که از جمله آن ها تولید بتن است و می توان گفت تقریباً ۷۵ درصد بتن را شن و ماسه تشکیل می دهد. اما مخلوط ودخانه ای بیشتر در چه مواردی کاربرد دارد؟

قیمت فروش مخلوط تونان در کرج و تهران

همانطور که در قسمت مقدمه اشاره کردیم، مخلوط رودخانه ای مجموعه ای از سنگ های آبرفتی است که از رودخانه ها برداشت شده و بدون دانه بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این مخلوط ها عموما برای بستر سازی استفاده می شوند. اما کاربرد گسترده آن ها را می توان در موارد زیر برشمرد:

  • احداث ابنیه های ساختمان
  • سدها
  • پل ها
  • راه ها
  • جاده ها
  • احداث خاکریز ها
  • زیر سازی
  • بستر سازی
  • و غیره.

برای استفاده از مخلوط رودخانه ای باید توجه داشته باشید که مخلوط بایستی از سنگدانه های با ضخامت ۳ تا ۷۰ میلی متر تشکیل شده و کیفیت بالایی داشته باشند. به اصطلاح تونان بایستی استاندارد های لازمه را داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که برای تهیه این مخلوط و خرید آن به مراکز معتبر و با سابقه اعتماد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و سفارش مخلوط رودخانه ای تونان در تهران ، کرج و قزوین با قیمت مناسب با ما در ایران بتن در تماس باشید.

                                                                                   گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت مخلوط تونان در کرج و تهران برای راه سازی و زیر سازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ