مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

فروش پوسته اکسیدی

توضیحات

شرکت سپاهان پویش آریا که از نظر همکاری باشرکتهای فولادی و ریخته گری به عنوان یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان مواد اولیه صنایع متالورژی و ریخته‌گری کشور به شمارمیرود ، مجموعه بزرگ سپاهان پویش آریا متشکل از دو شرکت داخلی، دو شرکت در کشورهای امارات و عمان و شعبات کاری کشورهای چین و هنگ‌کنگ بوده و افتخار همکاری با بیش از ۲۰۰ کارخانه و شرکت بزرگ و کوچک در صنایع فولادی کشور را، در کنار صنایع و خودروسازی و شرکت‌های اقماری آن‌ها بدست آورده است. کارخانجاتی از قبیل : فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد آلیاژی اسفراین و اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولیدکنندگان فولاد آلیاژی کشور و … در این زمره می‌باشند.

پوسته اکسیدی
این محصول از نورد و فورج شمش‌ها و قطعات فولادی به دست می آید و به عنوان یک ترکیب آهن دار در تولید محصولاتی که نیاز به این عنصر دارند استفاده می شود.

فروسیلیکو منگنز
فرو سیلیکو منگنز یک آلیاژ آهن دار است که توسط ذوب سنگ معدن منگنز و کوارتزیت در حضور کک در کوره قوس الکتریکی تولید شده است. به عنوان اکسید زدا و برای تنظیم مواد شیمیایی از سیلیکون و منگنز در آهن و فولاد استفاده می شود.

فرو منگنز
– منگنز استحکام کشش فولاد وهمچنین عمق سختی چدنها را افزایش می دهد.
– فرومنگنز پرکربن علاوه بر افزایش استحکام کشش وسختی،استحکام مکانیکی را نیز افزایش می دهد که یکی از پر مصرف ترین فروآلیاژ مصرفی در صنعت فولاد و ریختگری می باشد و عیار فرو منگنزها به مقدار Si موجود در آنها بستگی دارد.
– موجب کاهش سرعت سرد شدن وافزایش سختی قطعات می شود.
– اکسیژن زدا و تثبیت کننده گوگرد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش پوسته اکسیدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ