مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

فروش سیمان ویژه

توضیحات

گروه صنایع سیمان کرمان – فروش فوق العاده سیمان ویژه ، فروش انواع سیمان ویژه با قیمت های استثنایی . برای اطلاع از مشخصات و قیمت و همچنین خرید سیمان ویژه با ما در تماس باشید.
توضیخات
همانطور که می دانید سیمان یکی از ترکیبات اصلی بتن بوده و خود نیز به تنهایی البته در ترکیب با آب به عنوان ملات و ماده چسباننده مورد استفاده قرار می گیرد و انواع متفاوتی دارد که یکی از آن ها سیمان ویژه می باشد.

از آنجایی که سیمان های ویژه برای مصارف مخصوصی استفاده می شوند باید مطابق با شرایط استاندارد ساخته شده و از سلامت ، گیرش و مقاومت مناسب ، استحکام و غیره برخوردار بوده همچنین مقاومت بالایی در برابر سولفات‌ها ، و عوامل خورنده از خود نشان دهند. سیمان های ویژه همچنین باید حرارت زایی پایین هیدراتاسیون داشته باشند.
قابل ذکر است که سیمان ویژه نیز بسته نوع کاربرد انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

سیمان ویژه با گیرش تنظیم شده‌
سیمان ویژه پرتلند ضد آب‌
سیمان ضد آب
سیمان‌های چاه نفت‌
سیمان نسوز ۵۵۰
سیمان ویژه نسوز ۵۰۰
سیمان ویژه نسوز ۴۵۰
سیمان ویژه پرتلند آهکی
سیمان ویژه سرباره‌ای
سیمان ویژه بنایی
سیمان ویژه رنگی و سیمان ویژه سفید. تولید هر یک از انواع سیمان های ویژه با دستکاری ترکیبات اصلی سیمان می باشد. برای مثال با حذف سولفات آهن و منیزیم از ترکیبات اصلی سیمان می توان به سیمان ویژه سفید دست یافت. برای خرید انواع سیمان ویژه و اطلاع از قیمت سیمان ویژه با تیم متخصص و کارشناس ما تماس بگیرید. امکان ارسال به سراسر کشور و ارسال به محل پروژه .

گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش سیمان ویژه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ