مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

سیمان سفید نی ریز

توضیحات

سیمان سفید نی ریز
فروش سیمان سفید نی ریز با بهترین قیمت سیمان سفید در بازار. فروش و ارسال سیمان سفید به سراسر کشور. فروش سیمان سفید پاکتی ۵۰ کیلویی برای مصارف انبوه . شرایط پرداخت به صورت نقدی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش با ما تماس بگیرید.

مشخصات شرکت سیمان نیریز
تولید سیمان این شرکت در حال حاضر فقط در انواع سیمان پرتلند در تیپ های مختلف می باشد. برای خرید و سفارش محصول از تمامی استان های ایران عزیز تماس بگیرید.
مشخصات سیمان سفید یا سیمان پرتلند سفید :

این نوع سیمان همانند سیمان پرتلند معمولی تهیه می‌شود با این تفاوت که در مواد اولیه آن اکسید آهن وجود ندارد. این سیمان فاقد سولفات آهن و منیزیم که منجر به تیره شدن رنگ سیمان می شود ، می باشد. در واقع می توان گفت سیمان سفید که از ترکیب رس و آهک تشکیل شده است تفاوت چندانی با سیمان پرتلند معمولی نداشته و عمده تفاوت آن ها به دلیل رنگ سفید سیمان می باشد. سیمان پرتلند سفید در ساخت ساختمان ها با نمای سفید کاربرد ویژه ای دارد .

لازم به ذکر است که در فرایند تولید سیمان پرتلند سفید ، کلینکر سیمان سفید را با گچ آسیاب می کنند تا سیمان سفید یا سیمان پرتلند سفید تشکیل شود. برای خرید سیمان سفید پاکتی ۵۰ کیلویی وانتی در شیراز و تمامی استان ها ، تماس گرفته و سیمان سفید نی ریز را با بهترین قیمت سیمان سفید در ایران تهیه کنید.

 

گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیمان سفید نی ریز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ