مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

تولید کفپوش پلیمری سمنت پلاست

توضیحات

سمنت پلاست از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی است که با بهرمندی از تغییرات در بافت مولکولی ، سیمان تبدیل به یک واکنش پلیمریزاسیون می شود. استفاده از تکنولوژی و علوم مهندسی از یک سو و افزایش هزینه انرژی و مواد اولیه موجب گردید انسان ها به سمت ساخت و تولید سنگ مصنوعی حرکت کنند. سنگ های مصنوعی به دلیل داشتن ویژگی های فراوان و البته قیمت مناسب خود کم کم توانستند جایگاه ممتازی را در صنعت ساختمان سازی از آن خود کنند.یکی از زیباترین، ارزان ترین و محبوب‌ترین این نوع سنگ با عنوان سمنت پلاست شناخته می شود.

کفپوش پلیمری شامل سیمان سفید ، پلی استر، ماسه ، پودر سنگ ، هاردنر و پیگمنت(رنگ) می باشد که پس از مخلوط شدن برای تزریق در قالب اماده می شوند.

تمام محصولات این شرکت به بهترین نحو تولید شده و مورد آزمایش های بسیاری قرار میگیرد. نوین بتن پارس درصدد تلاش برای کیفیت بیشتر و بهتر برای محصولات خود است زیرا رضایت مردم اولین هدف این شرکت است.

موزاییک پلیمری در دمای ۵۰- درجه و ۵۰+ تست آزمایشگاهی دارد به همین خاطر در شهر هایی با درجه حرارت پایین مانند تبریز که دارای برف و یخبندان میباشند و همچنین و همچنین شهر هایی مانند بندرعباس و اهواز که آب و هوای بسیار گرم و با درجه حرار بالایی نیز می باشند این نوع محصول بسیار مقاوم است. همچنین سمنت پلاست به دلیل پایین بودن میزان جذب آب و رطوبت در خود در مناطق شمالی کشور به دلیل بارندگی و رطوبت بالا نیز بسیار مقاوم است.

کفپوش پلیمری همان سنگ مصنوعی است که از ترکیب سنگ هایی که در طبیعت وجود دارند و مواد افزودنی ساخته می شوند. سنگ مصنوعی به دلیل داشتن سیمان و خاک های سبک , وزن کمتری دارند و در نتیجه نصب آنها سریع تر و راحت تر صورت می گیرد.

کاربرد سمنت پلاست:

خیابان سازی
پیاده رو
محوطه سازی ساختمان های اداری

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس فرمایید:
۰۲۱-۲۸۴۲۱۴۵۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کفپوش پلیمری سمنت پلاست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ