مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

فروش آب رو بتنی پیش ساخته

توضیحات

فروش آب رو بتنی پیش ساخته خیابان – فروش کلیه قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و مطابق با استاندارد های جهانی و امکان ارسال محصولات به سراسر کشور. ارسال آبرو بتنی پیش ساخته از کارخانه به محل پروژه و همچنین امکان اجرای آبروهای بتنی در محل مورد نظر توسط تیم اجرایی ما. برای کسب اطلاعات لازم در خصوص تنوع محصولات ، قیمت آبرو و ویژگی ها با ما در تماس باشید.

توضیحات :
آب رو بتنی پیش ساخته یا جدول بتنی آبرو که در کارخانه های تولید قطعات بتنی با تنوع بالا تولید می شود در واقع یک شیار موازی با راه است که به جهت هدایت ، کنترل و جمع آوری آب های سطحی مانند آبهای جاری شده باران در سطح خیابان و همچنین دفع این آب های سطحی به کانال و مجراهای اصلی دفع آب سطحی و فاضلاب ها مورد استفاده قرار می گیرد.
استفاده از این آبرو ها تا حدود بسیار زیادی از جاری شدن آب های سطحی ، سیل های خفیف و آبگرفتگی های معابر شهری جلوگیری می شود.

نکته ی قابل توجه این است که این آبرو ها بدون آرماتور هستند . زیرا با توجه به ارتفاع کم جداول بتنی ، عموماً این جداول بدون آرماتور ساخته می شوند. ولی در صورتی که ارتفاع کار گذاری جدول زیاد و رانش خاک قابل توجه باشد ، باید از جداول بتن مسلح استفاده نمود. همچنین قابل ذکر است که برای جمع آوری آب های سطحی راه های ارتباطی و خیابان‌ ها می توان از کانیو های بتنی با مقاطع نیم دایره ای و V شکل استفاده نمود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب اطلاعات از مشخصات و قیمت انواع آبرو بتنی پیش ساخته و سایر قطعات بتنی پیش ساخته با ما در تماس باشید.

گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش آب رو بتنی پیش ساخته”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ