مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

قوانین و مقررات

 

تلاش ایران بتن، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.
آگهی هایی که تحت نظارت گروه ایران بتن به نشانی اینترنتی www.irconcrete.com میباشد کاملا مورد تایید و کارشناسی شده و برای اطمینان طرفین ؛ عقد قرار داد ((فقط)) در ایران بتن و با تخفیف ۲۰ درصدی عقد قرار داد صورت میگیرد و  مسئولیت تمامی عقد قرار داد ها  بین طرفین ، خارج از ایران بتن  به عهده طرفین میباشد .

مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده­‌ی کاربر است و ایران بتن هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.
ایران بتن هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی به غیر از اخذ تعهد از ایشان به رعایت کلیه مقررات و قوانین جمهوری اسلامی ایران منعقد نمی‌کند. کاربرانِ ایران بتن در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین ایران بتن، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
ایران بتن مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکس ارسالی به سایت، یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به کاربر یا ایجاد شده توسط کاربر می‌باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید..
مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به ایران بتن که به واسطه‌­ی اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و ایران بتن مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
استفاده کننده از ایران بتن حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به ایران بتن را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.

قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود آگهی منتشر شده به مدت یک ماه بر روی «ایران بتن» باقی می‌ماند و در صورت عدم تمدید، آگهی منقضی  شده و از روی «ایران بتن» پاک می‌شود.
هر آگهی تنها در یک شهر قابل انتشار است.
پس از ثبت و انتشار آگهی، امکان ویرایش اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تماس و همچنین دسته‌بندی آگهی و شهر وجود ندارد.
قوانین درج عکس در آگهی چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد: 
 تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت،
تصویر غیر واقعی،
مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،
تصویری که متعلق به آگهی دیگری در دیوار باشد،
تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
تصویر اول آگهی حاوی متن باشد،
قیمت و شماره تلفن در تصویر درج شده باشد،
تصویر آگهی شامل متن باشد،
تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند.

 

قوانین درج آگهی

 

چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، ایران بتن فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از ۵ مورد باشد، ایران بتن به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید.
آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی خود در ایران بتن تأیید می‌کنند که آگهی ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند نخواهد بود و همچنین دارای سن بالای ۱۸ سال هستند.
مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه،
هرگونه محتوای مندرج در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه،
ناقض حریم شخصی افراد،
استفاده از عبارت‌ها یا کلماتی مانند: ویژه ، مفت، ارزان، زیر قیمت، استثنائی و موارد مشابه،
درج قیمت در عنوان آگهی،
هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی آگهی
استفاده از حروف انگلیسی برای نوشتن عبارات فارسی (اصطلاحا فینگلیش): استفاده از زبان انگلیسی برای نوشتن کلمات غیرفارسی و برندها و یا ثبت آگهی به زبان انگلیسی مانعی ندارد
هر شکلی از شرط‌بندی (با جایزه یا بدون جایزه)
پیش‌پرداخت برای معامله‌های از راه دور
درج شماره حساب در متن آگهی
آگهی هایی که شائبه کلاهبرداری در آن مشاهده شود
درج مکرر آگهی‌‌های یکسان حتی با عناوین متفاوت در یک روز
هرگونه اشاره به شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و یا اینستاگرام در بخش توضیحات
درج سامانه پیامکی در متن آگهی.
هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و ایران بتن در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد

 

راهنمای معامله

 

 

امن‌ترین راه معامله ، معامله حضوری است!
معامله و پرداخت حضوری: امن‌ترین و بهترین راه ، معاملهٔ حضوری است. یعنی خریدار در ملاقات حضوری با فروشنده، ملک ، زمین یا … را ببیند، بررسی کند و همان زمان مبلغ را بعد از کارشناسی در دفاتر املاک پرداخت نماید
آگهی هایی که تحت نظارت ایران بتن به نشانی اینترنتی www.irconcrete.com  میباشد کاملا مورد تایید و کارشناسی شده و برای اطمینان طرفین ؛ عقد قرار داد ((فقط)) در ایران بتن و با تخفیف ۲۰ درصدی عقد قرار داد صورت میگیرد و  مسئولیت تمامی عقد قرار داد ها  بین طرفین ، خارج از ایران بتن  به عهده طرفین میباشد .

 

نکات مهم پیش از معامله:

 

 

امنیت در ملاقات: اگر می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید بپردازید یا کالای گران قیمتی را با خود حمل کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً کسی همراه شما باشد. در غیر این صورت، فردی را در جریان جزئیات مکان و زمان ملاقات و مشخصات طرف مقابل بگذارید.
مدارک مالکیت و شناسایی: در معاملات ، بررسی تمام مدارک مالکیت و شناسایی الزامی است. تجربه نشان داده است معامله هایی که با تفویض وکالت‌های مکرر مورد معامله قرار می گیرند، مشکوک هستند.

 

نقش ایران بتن در معاملات

 

 

ایران بتن  هیچ سودی از معاملات نمی‌برد و مسئولیتی نیز در قبالشان ندارد
در صورت مشاهدهٔ مورد مشکوک یا تخلف، از طریق «گزارش مشکل آگهی» و یا تماس با پشتیبانی ایران بتن، ما را در جریان قرار دهید.
ایران بتن  هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری کالا و خدمات ندارد. قیمت‌آگهی توسط آگهی‌دهنده مشخص می‌شود. در صورت مشاهده آگهی‌هایی با قیمت نامعقول، از طریق «گزارش مشکل آگهی» ما را در جریان قرار دهید
ایران بتن از هویت آگهی‌دهندگان و آگهی‌بینندگان آگاه نمی‌باشد. بنابراین کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند.
زنگ خطرها در معامله
قیمت و شرایط ارائه شده بیش از حد عالی به نظر می رسد.
درخواست بیعانه قبل از معامله ، به هر عنوانی توسط فروشنده پیشنهاد شود.
فروشنده اطلاعات شفاف و کاملی دربارهٔ ملک ، زمین و … ارائه نمی‌کند.
طرف مقابل بدون دلیل منطقی درخواست معاملهٔ حضوری را رد کند.
طرف مقابل بدون دلیل منطقی اطلاعات شخصی یا حساب بانکی شما را می‌پرسد.
خریدار بخواهد بدون دیدن ملک ، زمین و …، آن را با قیمت عالی بخرد.
آگهی‌دهنده خود را از فروشندگان معتبر و تأیید شده توسط سایت ایران بتن معرفی می‌کند.
لازم به ذکر است تمامی تماس های کارشناسان و مشاوران ایران بتن فقط از طریق شماره های درج شده در قسمت تماس با ما ( شماره های ) میباشد
در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی آگهی‌دهندگان یا آگهی‌بینندگان، از طریق «گزارش مشکل آگهی» یا تماس با پشتیبانی ایران بتن، ما را در جریان قرار دهید.
منابعی که می‌توانند در صورت نیاز به پیگیری مشکلات یا استعلام کالا به شما کمک کنند:
۱- پلیس فتا :
http://www.cyberpolice.ir/
پیگیری آخرین وضعیت استعلام الکترونیکی ملک:
http://inquirystatus.ssaa.ir/