مشاوره تکنولوژی بتن و افزودنی های بتن

آخرين مقالات

فوق روان کننده بتن – فروش افزودنی های بتن

توضیحات

فوق روان کننده بتن

فروش ویژه فوق روان ساز بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر با بهترین قیمت ها.
مشتریان عزیز همانطور که می دانید بتن یکی از قدیمی ترین و مقاوم ترین مصالح مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز است. اما همین بتن معایبی نیز ممکن است داشته باشد. بتن برای آماده شدن برای بتن ریز و یا قالب گیری باید از درصد روان بودن مناسبی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی تمام خلل و برج و سطوح داخل قالب را بپوشاند.

به همین منظور محصولات زیادی به نام روان کننده و فوق روان کننده بتن برای افزایش روانی بتن موجود می باشند. این محصول که به عنوان کاهنده آب بتن نیز شناخته می شود درصد آب لازم برای اختلاط بتن را کاهش می دهد.

مجصول فوق روان کننده بتن با کیفیت عالی و با ضمانت بازگشت کالا ( در صورت عدم رضایت مشتریان ) با قیمت باور نکردنی به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید فوق روان کننده بتن تماس بگیرید.
توضیحات بیشتر :
فوق روان کننده ها همانطور که از نام آن ها نیز پیداست دارای اثری بسیاری قدرتمندتر از روان کننده بتن هستند. زیرا این قابلیت را دارند که باعث کاهش آب زیاد بتن یا افزایش زیاد روانی بتن یا حتی هر دوی این مواردگردند. ملامین فرمالدئید با غلظت بالا و یا نفتالین فرمالدئید سولفات شده با غلظت بالا از جمله رایج ترین و پر مصرف ترین فوق روان کننده های بتن هستند.
نکته ها :

قدرت کاهش آب در این فوق روان نباید کمتر از میزان ۱۲٪ باشد.
قدرت کاهندگی این مواد در شرایط ایده آل تقریبا ۲۵٪ و در شرایط معمولی ٪۱۸ تا ۱۲٪ است.
این محصول بر پایه پلی کربوکسیلات اتر بوده و در واقع یک کاهنده قوی آب از نسل جدید با عملکرد بالا است که منطبق بر نیاز مصرف کنندگان بتن در فصل‌های سرد و معتدل تولید شده است . قابل ذکر است که این محصول دارای قابلیت حفظ اسلامپ مطلوب در شرایط دمایی و محیطی سرد و معتدل است.

 

گروه ایران بتن، بتن و صنایع وابسته

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فوق روان کننده بتن – فروش افزودنی های بتن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی
پینترست
لینکدین
واتساپ
ایمیل
تلگرام
چاپ